tisdag 29 oktober 2013

Väntan...

Sitter här och väntar på att jag ska gå och vaccinera mig, förstår inte varför jag ska envisas med att gå upp så tidigt jämnt. Fast det är ju skönt att inte behöva stressa, men ändå. Skulle kunna plugga lite medan jag väntar men det känns inge kul... men det hade varit bra eftersom det är tenta på måndag... ja, ja...

Annars händer det inte så mycket här, pluggar mest hela dagarna, snart är det som sagt dags för första tentan, ska bli spännande! Och snart är det JUL!!! Jag längtar som bara den! Få baka pepparkakor, lyssna på julmusik, pynta och träffa HELA familjen! Det bästa på hela året!

Nej, jag kanske ska plugga lite ändå :)


         Är man snål får man göra det själv, gårdagens lilla projekt :)



God bless!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar