måndag 13 januari 2014

Som sagt, jag är inte så bra på det här med att blogga... och nu lär det inte finnas så mycket tid till det på ett tag. Har nämligen tenta igen på fredag, anatomi den här gången. Väldigt intressant men väldigt mycket att lära sig, och mycket latin också. Så nu blir det plugg varje dag, hela veckan. Jag känner mig ganska lugn trots allt, även om jag vet att det finns saker jag inte riktigt fattat än. men jag tror att det ska gå bra. Annars händer det inte så mycket, julen gick fort men det var kul att träffa alla syskon och syskonbarn, som numera är nio st. Det ska bli kul att se hur många det blir till slut. Sedan har det hänt en del här i lägenheten också, har köpt ett eget köksbord och dessutom hittat en fin kökssoffa och fått bort alla kartonger så nu börjar det bli lite ordning här. Jag måste kanske visa lite bilder någon gång. Men nu måste jag plugga, vi får se när jag skriver nästa gång.


Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar